H U R A G A N
  Aktualności
  Wyniki
  Tabela
  Kadra
  O klubie
  Stadion
H I S T O R I A
  Klub
  Wyniki
  Zawodnicy
  Władze
K I B I C E
  Klub Kibica
  
  Liga Kibiców HP
  Piłkarz Meczu
  Flagi
  Bilety
G A L E R I E
  Mecze
  Wydarzenia
M Ł O D Z I E Ż
  Juniorzy
  Trampkarze
  Młodsi
Liga Kibiców Huraganu Pobiedziska

     Wraz z biletem kibic otrzymuje kupon, który należy wypełnić i wrzucić do urny przed rozpoczęciem meczu. Dla najlepszej jedenastki przewidziano wyróżnienia i nagrody. Gra przeznaczona jest wyłącznie dla kibiców, którzy ukończyli 18 lat.
     Zachęcając do wzięcia udziału prezentujemy zasady, regulamin gry i histroię poprzednich edycji.

        Wyniki poprzednich edycji tutaj            


Sezon 2014/15
Pierwsza "11" kibiców poniżej. Kliknij w tabelę aby zobaczyć wyniki wszystkich graczy w formacie pdf.
REGULAMIN PUNKTOWANIA - czyli "za co ile?"

     Zdobywane punkty sumują się od pierwszego do przedostatniego meczu ligowego w sezonie (bez Pucharu Polski).
Na ostatnim meczu w przerwie nastąpi wręczenie nagród i wyróżnień dla pierwszej "11" najlepszych.
     W przypadku równej ilości punktów o miejscach 1-11. decyduje kolejno: ilość oddanych typów, większa liczba najwyższch trafień oraz w ostateczności ich pierwszeństwo padania.
     Punktację umieszczać będziemy na www.huraganpobiedziska.pl oraz w gablotach na terenie miasta i gminy.

1. Udział w typowaniu - 1 punkt.
     Warunkiem udziału jest czytelne wypełnienie kuponu otrzymanego wraz z biletem i wrzucenie go do urny przed pierwszym gwizdkiem arbitra.

2. Wytypowanie strzelca 1-wszej bramki dla Huraganu lub przewidzenie jej braku - 1 punkt.
     Przykłady:
a) Kibic stawia np. na Witaszyka i ten faktycznie strzela pierwszą bramkę dla Huraganu.
b) Kibic obstawia "na nikogo" robiąc kreskę lub zostawia puste miejsce w polu nazwiska strzelca - przewidując, że Huragan nie strzeli bramki. Faktyczny wynik np. 0-0, 0-1, 0-2 itd.

3. Wytypowanie wyniku punktowego. Tzw.: "wygra, przegra, zremisuje" - 2 punkty.
     Przykłady:
a) Kibic typował: 1-0. Faktyczny wynik: 3-1.
b) Kibic obstawia: 0-0. Faktyczny wynik: 2-2.

4. Wytypowanie dokładnego wyniku bramkowego - 4 punkty.
     Przykład:
Kibic obstawia: 3-2. Faktyczny wynik: 3-2.

Od 6-tki do 0, czyli możliwe zdobycze punktowe:

6 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie dokładnego wyniku [4 pkt] + strzelec 1-szej bramki dla Huraganu [1 pkt]
5 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie dokładnego wyniku [4 pkt]
4 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie wyniku punktowego [2 pkt] + strzelec 1-szej bramki dla Huraganu [1 pkt]
3 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie wyniku punktowego (wygra, przegra, zremisuje) [2 pkt]
2 pkt. = udział [1 pkt] + strzelec 1-szej bramki [1 pkt]
1 pkt. = udział [1 pkt].
0 pkt. = nieczytelne wypełnienie kuponu konkursowego lub wielokrotne typowanie w jednym meczu

Stronę współtworzą: Paweł Krawczyk i Grzegorz Krawczyk