|
Rycerz Wiosny Huraganu Pobiedziska
Dla nowych lub spóźnialskich kibiców, którzy ukończyli 18 lat, stworzyliśmy możliwość wzięcia udziału w walce "od zera" w krótszym dystansie... jakim jest tylko runda wiosenna i połowa meczów do wytypowania. Wszyscy zaczynają zatem w tej klasyfikacji od zera!!!
Zasady gry i punktowania są identyczne jak w regularnej LKHP. Wraz z biletem kibic otrzymuje kupon, który należy wypełnić i wrzucić do urny przed rozpoczęciem meczu. Zachęcając do wzięcia udziału i zdobycia atrakcyjnych nagród poniżej prezentujemy zasady i regulamin gry.
Wiosna 2015 Czołówka "rycerzy wiosny" poniżej. Kliknij w tabelę aby zobaczyć wyniki wszystkich graczy w formacie pdf.
REGULAMIN PUNKTOWANIA - czyli "za co ile?"
Zdobywane punkty sumują się od pierwszego do przedostatniego meczu ligowego (bez Pucharu Polski). Na ostatnim meczu w przerwie nastąpi rozstrzygnięcie i wręczenie nagrody dla zwycięzcy.
W przypadku równej ilości punktów o 1. miejscu decyduje kolejno: ilość oddanych typów, większa liczba najwyższch trafień oraz w ostateczności ich pierwszeństwo padania.
Punktację umieszczać będziemy na www.huraganpobiedziska.pl oraz ew. w gablotach.
1. Udział w typowaniu - 1 punkt.
Warunkiem udziału jest czytelne wypełnienie kuponu otrzymanego wraz z biletem i wrzucenie go do urny przed pierwszym gwizdkiem arbitra.
2. Wytypowanie strzelca 1-wszej bramki dla Huraganu lub przewidzenie jej braku - 1 punkt.
Przykłady:
a) Kibic stawia np. na Witaszyka i ten faktycznie strzela pierwszą bramkę dla Huraganu.
b) Kibic obstawia "na nikogo" robiąc kreskę lub zostawia puste miejsce w polu nazwiska strzelca - przewidując, że Huragan nie strzeli bramki. Faktyczny wynik np. 0-0, 0-1, 0-2 itd.
3. Wytypowanie wyniku punktowego. Tzw.: "wygra, przegra, zremisuje" - 2 punkty.
Przykłady: a) Kibic typował: 1-0. Faktyczny wynik: 3-1.
b) Kibic obstawia: 0-0. Faktyczny wynik: 2-2.
4. Wytypowanie dokładnego wyniku bramkowego - 4 punkty.
Przykład:
Kibic obstawia: 3-2. Faktyczny wynik: 3-2.
Od 6-tki do 0, czyli możliwe zdobycze punktowe:
6 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie dokładnego wyniku [4 pkt] + strzelec 1-szej bramki dla Huraganu [1 pkt]
5 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie dokładnego wyniku [4 pkt]
4 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie wyniku punktowego [2 pkt] + strzelec 1-szej bramki dla Huraganu [1 pkt]
3 pkt. = udział [1 pkt] + wytypowanie wyniku punktowego (wygra, przegra, zremisuje) [2 pkt]
2 pkt. = udział [1 pkt] + strzelec 1-szej bramki [1 pkt]
1 pkt. = udział [1 pkt].
0 pkt. = nieczytelne wypełnienie kuponu konkursowego lub wielokrotne typowanie w jednym meczu
Stronę współtworzą:
Paweł Krawczyk i
Grzegorz Krawczyk
|
|